BC - live the dream

Ensam o skör...

Kategori: Jobb

Asså idag har jag redan gråtit typ 5 gånger.

Gång 1: Tror att det var när jag kollade på nyhetsmorgon och det var en snubbe som skrapa triss o vann... Asså det var så sorgligt för han hade typ inget jobb o grejer.

Gång 2: Nyheterna kl 11:00 ungefär... Victoria Svensson typ grät för att Sverige hade förlorat. Bryr mig inte egentligen men det blev sorgligt helt enkelt.

Gång 3: Tänkte på att Lisa kan se! Hemskt fint när man tänker efter! Hon vet vad klockan är o grejer!

Gång 4: Jag grät inte men jag kunde ha gjort! Tyckte synd om mig själv när t-banan inte gick när jag skulle till jobbet. Ingen vill släppa på mig på bussen. Blev väldigt ledsen och kände mig skör.

Gång 5: Har inte kommit än. Men jag har typ en massa saker att gråta över. Ex. att min mens aldrig försvinner. JAG BLIR GALEN!!

Aha, där fick jag svaret på varför jag är så känslig! Fittmensen! Asså nu börjar jag typ gråta igen...Fy faán.
För övrigt så läste jag vår historia i den här bloggen från 07. Höll på att garva på mig! Gör det ni också!!!
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    hahaha va sjuk man är ibland.. gråt på du bara! Och om trisskillen, såg att han skulle skrapa, han hade väl inget uppehållstillstånd? får han ta cashen ändå eller? vad vann han?

    2009-09-05 | 21:55:12
  • jh säger:

    Vet e fan. han vann det lägsta 10 000 i 10 år men ändå liksom.

    2009-09-06 | 10:06:34

Kommentera inlägget här: