BC - live the dream

Är det skördetider eller?

Kategori: Jobb

Var ju hos frissan i dag... Borde fattat att nåt var uppe när jag bokade tiden i går för det var lixom: "... ja, nej men vi hinner.. det fixar vi". Så dom klämde in mig när dom egentligen inte hade tid för klipp och sling. slingor gick bra, men sen hade hon ju typ 15 min på sig att klippa mitt hår, klippa upp... Och det ser ut som någon kört en traktor över mitt hår. helt ojämnt där bak, ser för täskigt ut. när hon var klar visade hon inte ens hur det såg ut där bak, men jag tänkte ju inte på det eftersom att dom alltid brukar vara asbra i huddinge där jag klipper mig. sen kommer jag hem och ser skiten. ringde upp direkt, men dom stänger ett på lördagar och hade väl gått hem för att gå loss på chipsen. ska ringa på måndag och då ska hon få smaka.



/ Jork

Kommentarer


Kommentera inlägget här: