BC - live the dream

Tack för i Lördags!!

Kategori: Jobb



För det första vill jag tacka för i helgen, Johanna! Det var sjuuukt trevligt! Kommer leva på det länge! Sorry, att jag inte fångade glaset bara:)!!!

Har suttit och pluggat med några från klassen hela dagen. Det gav ändå ganska mycket så nu känenr jag mig inte lika stressad längre.. Men ändå stressad...

Blev för övrigt rårisig i kistan av luchen jag åt... Min mage är i uppror och det märks om man säger så..

Nu ska jag återgå till Feurst... På återseende!!!

IJH

Kommentarer

  • jenny säger:

    jessi du hann före! skulle precis lägga ett inlägg..Tack joyo o alla ni andra,, jätte trevligt! blev riktigt full där på slutet,, kommer knappt ihåg hemresan... är riktigt trött idag.. udnrar om det hänger kvar? kram

    2009-10-26 | 15:15:31
  • jh säger:

    Det hänger kvar 3-4 dagar numera...

    2009-10-26 | 16:15:47
  • Lillan säger:

    Tack tack... d var superbt trevligt

    2009-10-28 | 08:15:43

Kommentera inlägget här: