BC - live the dream

Snart lördag! Kämpa på tjejer!

Kategori: Jobb

Tjejor!

Ni är varmt välkomna hem till mig på lördag och det värmer min arbetslösa själ att så många har möjlighet att närvara! (Så ni vet så spelar jag arbetslöshetkortet så ofta som möjligt, det gäller att passa på!)

Middagen börjar serveras ca 19.00 och då blir det efterrätt, sen fortsätter det i sedvanlig ordning med varmrätt och efterrätt. Kanske inte just i den ordningen. Säg till om du kommer senare så slipper jag hetsa upp mig i onödan. Ta med dig valfri dryck till middagen.

Lisa har meddelat att hon tänker ha på sin en ny snyggklänning. Det tyckte jag var inspirerande så jag tar också en snyggklänning. Tänk på att glitter lyser upp i mörkret.

Koden är 0313.

Skål på er! / Jork

Kommentarer

  • jh säger:

    tack på förhand

    2009-10-21 | 16:01:43
  • helena säger:

    nice bajs..

    2009-10-21 | 19:11:25
  • Lillan säger:

    Guld ses på lördag med festklänningar på.:)

    2009-10-22 | 10:10:36
  • Anonym säger:

    ;)

    2009-10-24 | 12:30:24

Kommentera inlägget här: