BC - live the dream

Kval schmal

Kategori: Jobb

Yoyoyo! Som jessi skulle ha börjat det här inlägget.

Fotboll på lördag! vart ska vi? Söder nånstans eller? eller kanske old town? fan va jobbigt om det blir danskarna som gör att vi missar vm. asså det är inte riktigt likt zlatan att göra sånna här utvik, eller hur?


Men man ska inte klaga...

I går körde jag en liten söderrunda med Franis. asså jag blir så trött på mig själv, bränner massa pengar på en torsdag. så jävla onödigt! kan man inte bara gå till ett billigt ställe och sitta kvar där? neeej istället köpåer man stropramen för 68:- på st patricks. asså, 68 spänn?? Det e gott, och det är en stor öl, men seriöst...
usch, jag har vant mig vid att ha pengar och nu måste jag ställa om till studentnivå igen. eller mindre, jag har ju nada. inget jobb och inga studier. konstigt...

eftersom att inga jobb ligger ute har jag mailat lite tidningar bara sådär ni vet... ingen verkar behöva, eller snarare ha råd med extrafolk. hmmm... har skickat in till a-kassan, men dom lär man ju inte få några pengar från på ett par månader, och då har man ju antagligen ändå kirrat ett jobb.

är det nån som har nå bra tips till mig? på nånting?

Hmm... nU ska jag käka frulle.. köpte grymt goda morötter på lansen idag! äckel-lansen levererade för första gången! grymt! som smakar sommar istället för jord. najs.

ikväll käkar jag middag hos assy. vilka ska till larry Lärka? Larry, du måste vara ute i lite bättre tid med dina gatherings tycker jag...

Kram och ses på lördag ni som ska på fotboll iaf! / jork












Kommentarer

  • helena säger:

    men söderrundor är nice och bra för vardagslivet..

    jag kan kanske haka och kolla fotboll.. jobbar men efgter kanske. puss så länge

    2009-10-09 | 10:10:51
  • JH säger:

    jag ska till larre!! Ska däremot bort imorgon. pusselipuss

    2009-10-09 | 11:03:10
  • LR säger:

    Bättre tid, vi har snackat om vin o skaldjur i två veckors tid. Du måste ha missat den snackisen...

    2009-10-10 | 10:31:05

Kommentera inlägget här: