BC - live the dream

kroketter e da shit

Kategori: Jobb

Käkade potatiskroketter till middag! Kommer ni ihåg att det var huuur stort som helst när vi var små? Runda små potatisbollar i ugnen ni vet. det var jäkligt gott, fast lägger sig som en filt potatismos i magen.





Idag har jag även hjälpt adam köpa jeans. han får en massa presentcheckar från sitt jobb när han vinner säljtävlingar. verkar jäkla smidigt tycker jag.

Nån som ska hitt på nåt kul i helgen? Nån som vill hitt på nåt kul i helgen?

sjuuukt fint väder! Helle ha så fett i berlin.


Kram jork!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag kommer absolut ihåg dem men kan nog även dra mig till minnes att dem såg godare ut än vad dem var....För mig är det full rulle Systeryster har sin 30 års fest..

    2009-10-16 | 09:11:01
  • Alma säger:

    Kroketter är gott:D

    2009-10-16 | 23:12:18
    Bloggadress: http://aalmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: