BC - live the dream

Känner någon en tandfe?

Kategori: Jobb

Det känns som min kind håller på att explodera. Min visdomstand är i farten. Den brukar försöka komma upp då och då. Nu är den verkligen på g. Jag kan inte äta annat än glidgrejer, typ soppa (gröt gick bra). Hoppas det går över snart. Ska gå ner och köpa lite alvedon när apoteket öppnar.


Såg precis en av mina föreläsare på nyhetsmorgon. Hon snackade om sociala medier. Om TWITTER bl.a.
Jag startade upp ett konto för att försöka hänga med i trenden. Fy fan vad tråkigt det verkar. Man skriver ju bara en text och sen är det inget mer med det. Då är ju bloggar otroligt mkt roligare. Kanske ska starta upp en egen blogg? Kruxet är att det känns som att det skulle vara jag och en massa 18- åringar. Dom snackar ju iof rätt mycket om mode och smink och grejer. Man kanske skulle skapa en ny trend och bjuda lite på sig själv. Ska fundera på det.

Nu ska jag twittra vidare. Fan, jag kommer inte ens ihåg vad jag hette. Aja, skit i det då...
jh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: