BC - live the dream

Mys- fylla

Kategori: Jobb


Hejsan fina tjejer!

Tänkte lägga in ett litet inlägg det var såååå länge sen att jag blev lite lätt osäker på adressen där vi loggar in....ahhhha inte okej skäms lite nu...!
Men men egentligen så känns det som om jag skulle tagit desperata imorgon men jag ska på julfest så det blir svårt, men hoppas ni får det mysig vart än det bär...

Och jo ang lördag och våran lilljul!!! wohooo!
Om ingen annan känner att det verkligen verkligen vill ha lilljul eller att ni bestämmer någe annat imorrn så kan vi absolut ha den hemma hos mig i sturpen. Återkom med tankar & tycke.

(Kollade in julskinka igår i affären...dem ser nice ut smaskens!)
Detta kommer bli den "beste lilljulen" på länge
Bara skinka...-jepp jepp...Prima skinka...-jepp jepp ( vilken film kommer denna välkända truddilutt ifrån?)




Lillan

Kommentarer

  • jh säger:

    Det kommer bli kanoners!

    Vi snackade om att ha hos Lisa, hon har stort bord och plats för alla! Men det spelar ingen roll för mig. Jag jobbar ju till kvart över 5. Så jag kommer så fort jag kan!!!

    2009-11-30 | 19:39:57
  • Anonym säger:

    Sööt blogg

    2009-11-30 | 20:19:02
    Bloggadress: http://innerliga.blogg.se/
  • helena säger:

    Det låter väl kanon.. puss

    2009-12-01 | 03:54:22
  • johanna säger:

    Jaaa Lillan vi är hos dig! Det var aslänge sen vi var hos dig i Stureby på nåt, Lisa hade ju fest nyss också. Grymt!

    2009-12-01 | 10:11:05

Kommentera inlägget här: