BC - live the dream

Julklappar...

Kategori: Jobb

Tänkte bara påminna er som sagt att ni ska ha något från Bönan att jag jobbar i helgen. VI måste ta alla beställningar innan Lucia tydligen. Jag jobbar iof inte så mkt mer. Vet iaf att Emma ville ha något.

Meddela mig vad ni ska ha: Kaffe, te choklad? Och hur mycket ni vill att varje kit ska kosta.
Sen får ni sätta in pengar på mitt konto. Förutsatt att det inte är för mycket, kan jag ta med mig grejerna på lördag annars får ni komma och hämta hos mig eller så fixar vi på något annat sätt.

                                                
Nu ska jag ner till tvätten!!
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag kan ta en korg för 200 spänn med te (lite grönt, lite rött lite svart) och kanske nån bit choklad om det får plats/pengarna räcker.

    2009-12-01 | 12:51:33
  • jen säger:

    jag har messat min beställning till dej !

    2009-12-01 | 18:46:00
  • elin säger:

    jag vill gärna ha något kitt för 200 spänn. Typ nån kaffe och choklad, eller marmelad eller nåt. Ska passa en morfar helt enkelt

    2009-12-01 | 23:10:25
  • elin säger:

    nej, fan ta 150:- Räcker det till något?

    2009-12-01 | 23:12:09

Kommentera inlägget här: