BC - live the dream

Julbordet!

Kategori: Jobb

Först och främst: När jag skriver det här inlägget äter jag en lussebulle som jag har bakat helt själv. Saffran kostar för övrigt 70 spänn för två påsar, vilket är helt stört. Ska det vara så? Hur som helst...

Det här bordet tycker jag verkar hur mysigt som helst!
http://www.stortorget.org/

Lillan hade nån idé om nån båt vid sjösidan också...

Vad sägs om onsdagen 16 december eller torsdagen 17 december? Eller Jessi och Lisa, har ni redan åkt då? Om folk vill ha julbordet tidigare föreslår jag tis 8 dec?

Alla kan väl skriva en kommentar om vilket datum de vill ha!

Räven raskar över risen! / Jorken


Och.. Lillan kommer över till mig på lite häng ikväll, om nån vill haka så e det bara att glida. Jag vill ha glögg!

Kommentarer

  • elin säger:

    jag kan inte den 17e, men bortse från mig om alla kan. Det är inte säkert att jag har råd att lägga pengar på julbord, på något sätt ska jag försöka överleva en månad utan att få pengar, lagom till jul. Så troligtvis kommer jag inte kunna hänga med ändå.

    2009-11-06 | 18:18:05
  • Lisa säger:

    16 dec är bäst för mig! vi brukar ha föräldrarådsmöten och el PK-möten på torsdagar med jobbet!

    2009-11-06 | 19:00:00
  • johanna säger:

    16 verkar bli bäst, jessi åker väl 18 också? Jenny och helle, funkar det för er?

    2009-11-07 | 13:31:48
  • jh säger:

    Näej, Jag kommer faktiskt inte heller att kunna följa med. Har tyvärr inte 500 till övers någonstans..Men Elin, du o jag kan ha ett eget bord!!

    2009-11-07 | 17:58:57

Kommentera inlägget här: