BC - live the dream

Julbord och kärlek

Kategori: Jobb

Hej pumor!

DET SNÖÖÖÖÖAR!!! DET SNÖÖÖÖÖÖAR!!! Äntligen! Lite minusgrader på det så är det klart sen! Jag ska julpynta i dag jihoo!

Vi har ju inte firat jul någonting tillsammans på flera, flera år. Och det tycker jag är lite tråkigt. Ok, vi orkar inte styra lilljul och man behöver inte köpa presenter osv.. Men om det är nån man vill fira lite med utanför familjen så är det ju oss tjejer! Därför tycker jag en mysig kompromiss vore att boka in ett enkelt julbord någonstans! Samma stil som man kör med jobbet, vi tar en vardag och så käkar vi och har en trevlig kväll i julens tecken! Vad säger ni? Vi tar nåt av de julbord som går på runt 300 spänn, det tycker iaf jag det kan vara värt.

Jag tycker vi kollar upp de tre första veckorna i dec, någon dag måste alla kunna tajma hyfsat. jag vet att det är mkt att göra i dec osv, men vi kan ju försöka om intresset finns! Hur ser det ut för alla dessa datum:

Andra veckan i dec: tis 8, ons 9, tors 10?

Tredje veckan: tis 14, ons 15, tors 17?

Om det är så att du inte kan något av datumen ovan, föreslå ett datum när det passar dig så löser det sig säkert. Helger funkar iof också bra, men jag utgår från att det är svårare att få ihop folket då.

Vad säger ni? Tycker ni att det är en bra idé?

Go jul!!! Jorken

 

 

 

Kommentarer

  • Lärkan säger:

    God jul! jag tycker de är en kanon idé, jag e på..

    2009-11-05 | 19:18:20
  • helena säger:

    Full av bra ideér!!

    2009-11-06 | 03:22:21
  • Emmet säger:

    jag e på! kan dock inte 9-10. annars går det bra vilken dag som helst.

    2009-11-06 | 09:07:26
  • johanna säger:

    grymt! återkommer med mer info, har hittat ett ASMYSIGT julbord i gamla stan... seriöst, var ska man annars vara? old town, snö och grejer... grymt!

    2009-11-06 | 10:35:20
  • jh säger:

    gamla stan verkar bra... Är uppbokad den 12-13. Är det helg eller vardag vi siktar på? Jag skulle typ behöva veta snart för jag har bokat in att jag kan jobba alla lediga dagar i dec. Måste ju avboka innn hon sätter in mig i något schema....Jobbar 5-6 ( till 17.15 bara, tror jag)

    2009-11-06 | 14:08:16
  • johanna säger:

    Ok vad sägs om onsdag 16 december eller torsdag 17 december?

    2009-11-06 | 14:21:18

Kommentera inlägget här: