BC - live the dream

hej hej

Kategori: Jobb

hej hej tjejer!

hoppas ni alla har haft en skön helg.. det har jag, tagit det lugnt o njutit av ledigheten..
sjävklart har jag varit på alla kyrkogårdar och tänt ljus, lika vackert o fint varje år! så mycket folk så det inte ät klokt... kön in till skogskyrkogården igår vid 1700 var helt sjuk...

just det, skjutsade jessi till gullmarsplan igår och höll typ på att dö direkt efter jag släppt henne...körde ner i söderledstunneln från gullmarsplan och hör et HÖGT ljud o kollar i backspegeln ser då i backspegeln att alla bilar bakom mej väjer undan och är på väg in i tunnelväggen, tä nker då snabbt okej, nu måste ja väja det är säkert en polisbil eller så men nej nej, det var bara en JÄVLA IDIOT, det är ju 70 i tunneln (alltså ett körfält!!!)och jag lovar han körde minst 160 km/h, helt galet, en silver merca! tur att man var så vaksam att man hann se den och väja undean annars hade det inte blivit mkt kvar av min gula fara kan jag säga... ringde sedan mattias och berättade det här, han meddelade då att det var polisjakt efter en bil i tunneln, alltså den som körde förbi mej! bilen var efterlyst! HUA!!!

vet dock inte om de fick tag i honom... LIsa vet du??

hmm, jaja, men det jag egentligen ville med detta inlägg var att bjuda in er till desperata hos mej på tisdag... har tvättis samt att jag åker till göteborg på onsdags morgon.. behöver vara hemma...

så ni är välkommna ni som kan och vill...

kram //JEn

Kommentarer

  • johanna säger:

    spännande med lite biljakti tunneln! jag jobbar imorn och kan tyvärr inte desperate HW

    2009-11-02 | 16:08:35
  • elin säger:

    jag kanske kommer, beror på hur länge jag får sitta och vänta på svinvaccinet och hur jag mår efter det!

    2009-11-03 | 07:03:19
  • jh säger:

    jag kommer inte för Chrille kommer hem!!!Ha det festligt i göteborg!!!

    2009-11-03 | 15:02:05
  • jork säger:

    Gla Chrille pille! hoppas han har köpt med sig lite sexleksaker hem, dom är ju bra på sånt i kina. sjuka jävlar

    2009-11-03 | 17:04:13
  • jh säger:

    Sjuka kineser...

    2009-11-03 | 18:45:59

Kommentera inlägget här: