BC - live the dream

Desperata imorgon i tyresö!

Kategori: Jobb

Jag har julpyntat o äntligen så känns det helt ok med jul.. ni vet det är ju inget jag tycker om men iår känns det bra, kan u bero på att vi ska fira jul hos oss för en gångs skull slippa flänga runt...

Har alla julpyntat? annrs är det nog på tiden ...:)

Jag tänkte eftersom ingen lagt ngt bud på desperata imorgon så tar jag den! ;) för er som vill och kan så är ni välkomna hem till mej.. Ni är välkomna från klockan 1900. Vore kul om några eller alla som kommer kommer lite tidigare än det brukar bli så att man kan hänga lite innan programmet börjar!

Puss o kram .. hoppas att JUST DU kommer !

kram jenny

Kommentarer

  • jenny säger:

    Ni som kommer och åker kommunalt tar buss 872 och kliver av vid kanelgränd! puss

    2009-11-30 | 21:27:38
  • helena säger:

    Hej gumman..

    jag jobbar natt tyvärr.. men vi ses på lördag!

    Puss

    2009-12-01 | 03:52:48
  • johanna säger:

    Min plan är att jag kommer, ska försöka sno päronens bil också så dom som vill kan åka med mig hem iaf.

    2009-12-01 | 10:12:22
  • Lillan säger:

    Jag har julefest på jobbet..typiskt..jag vill oxå hoppas det blir mysigt..!

    2009-12-01 | 11:34:12
  • jh säger:

    jag kommer

    2009-12-01 | 12:33:04

Kommentera inlägget här: