BC - live the dream

Skulle du äta mig?

Kategori: Jobb

Jag förstår om du inte vill men om du lixom inte har nåt val?

I dag intervjuade jag två av överlevarna från flygplanskraschen i anderna 1972. Ni vet gänget som kraschade och satt fast i 72 dar innan de blev räddade. för att överleva käkade de varandra.



det var så jävla sjukt att stå inför dom här människorna. jag visste lixom inte vad jag skulle säga. man tittar dom i ögonen och vet vad dom har varit med om, men ändå har man ingen aning. jag står lixom och pratar med någon som trodde att han skulle dö varje dag i 72 dar. dom hade ingen mat, inget vatten, inga kläder, NADA.

när de väl bestämde sig för att äta sina döda vänner ville inte händerna lyda. det gick lixom inte att få handen att skära kött från polaren. när handen till slut skar bort lite kött ville inte munnen tugga. när man kunde tugga vägrade strupen att svälja. för vissa tog det timmar, andra dagar att få i sig något. sjukt.

sjuk situation.

nu till nåt annat sjukt. snubben jag hyrde min lya i linköping av ringde idag. jag skulle ha tagit över hans bredband, men kom sedan på att det var billigare för mig att starta ett eget abonnemang. tänkte att han då avslutade sitt, vilket han inte gjorde. nu ringer han om 600:- obet räkningar som han tycker jag ska ta hand om för att vi "kom överens" om att jag skulle ta över ab.

Visst, det gjorde vi, muntligen och löst via mail. Jag skrev "be comhem ringa mig" vilket dom inte gjorde. nu hotar snubben med advokater om jag inte pröjsar.

ÄR HAN HELT SLUT ELLER?

JAG SER VERKLIGEN FRAM EMOT DET HÄR!

jag tycker han har ett ansvar i att se till att papper blir påskrivna och saker avslutade. är så jävla trött på honom. jag tänker inte betala dubbelt bara för att ingen orkat ta tag i saker.


uäää vi får se vad som händer! / jorklraklörfls


BTW. nån som ska kolla eurovision på lördag eller? lever traditionen med poäng och hattar kvar hos oss?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: