BC - live the dream

Rakt av bara

Kategori: Jobb

Den senaste tiden har jag varit så jävla trött på att jag snusar. Och det blir fan bara mer och mer hela jävla tiden. Nu har jag besämt mig för att det får vara nog. Jag ska sluta, rakt av. Men inte rakt av, jag har satt ett datum.



Från och med fredagen 22 maj är jag snusfri. Sista prillan får alltså intas senast torsdag 21 maj 24.00.

Efter det ska det vara noll. Jag verkligen försöka rakt av.

Så nu säger jag det här så får ni lägga in lite pepp här och där om ni känner för det.

Nån rökare som vill haka på tåget kanske?

/ Jorken

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ÄCKLIGT MED SNUS!!!

    2009-05-13 | 17:25:17
  • hilda säger:

    bra där brusch! jag har redan lagt av rauken! en månad! tjohooo.

    2009-05-14 | 02:34:55

Kommentera inlägget här: