BC - live the dream

news from far away

Kategori: Jobb

Tjenare tjabaläget fina flickor!
Hur mår ni, hur står det till i vårstockholm, hoppas att ni trivs och att solen skiner över er! Idag har jag haft en underbar dag! Kollat på fotboll och klippt håret! Barca har ju vunnit La copa del rey (för er fotbollsintresserade) och det är helt sjukt mycket folk ute och skriker och dansar på gatan. Jag stod ett tag på Ramblan och rörde höfterna till lite samba, men sen var det dags och gå hem.Jag tänkte nämnligen ta mig upp imorgon och gå till stranden om det är fint väder. Annars är det bra. Har sökt skolor lite här och där: Östersund, Halmstad, Lund (hör och häpna!) och här, vi får se vad det blir. Har sökt socionom med interkulturell och internationell inriktning i Östersund, de tar in 30 pers/ termin, så kommer jag in kan jag ju inte tacka nej! Tror jag! Shit, vilken beslutsångest!
Jag saknar er jättemycket!

Jag vill rösta den 7 juni är det någon som kan infa mig om what the hell vi röstar på. EU skit och grejer. Man måste ju göra sin röst hörd (även om det alltid är samma jävlar som bestämmer och även fast vi är marionetter i en dockteater...ni förstår..).

Jag och Mackan har det lite trassligt som vanligt, äh, inte vet jag. Våran lägenhet är mysig, jag trivs jättebra, jag är väl lite uttråkad bara och lite beslutsångestkänslig över livet i allmänhet. Men c'est la vie...qúe le vamos a hacer???? Ja, och alltså många gånger går det väl ut över relationer..

Mormor och morfar kommer hit den 24 maj och stannar i 4 dagar det ska bli rocknroll skitskoj. Morfar har redan förberett pingisracket eftersom sist han och Max sågs drog han med honom på pingis (morfar spöade förövrigt Max hårt). Han ringde idag och bad Mackan leta upp nåt pingisställe. Haha.

Hörni här får ni, efter önskemål från våran goa Jempa, ett foto på mig med ny frilla: Puss

Kommentarer

  • elin säger:

    åh, vad kul att höra från dig! Vad fin du blev i håret. Det där med skolor fixar sig alltid, vore ju skitskoj om du pluggade här i Svedala! Puss o kram! saknar dig massor!

    2009-05-14 | 08:07:07
  • helenina säger:

    nämen shit va nygg du är!!

    jag saknar dig så mycket oooh vad kul att du uppdatera lite. våen här är ju underbar och det doftar minnen.. but it´s fucking freezing.. puss vi ses snart va!?

    2009-05-14 | 09:18:33
  • jork säger:

    men asså shit va snygg du är hilda! inte för att du alltid vara het lixom, men GRYMT SNYGGT MED NYA FRILLAN. hot stuff!

    2009-05-14 | 09:47:49
  • jork säger:

    jag funtar för övrigt också på att rösta, men partierna är ju så dåliga på att fronta sina personer som ska till parlamentet lixom.

    2009-05-14 | 09:48:58
  • emmet säger:

    gud var fin du är! Passar grymt bra i frissan.

    har kollat upp hur du ska rösta (fick inte tag på malin) länkar här: 5min2009.pdf" rel="nofollow">http://www.europaparlamentet.se/ressource/static/files/pdf/Europavalet5min2009.pdf står att du ska få info under april.. eler nåt annars kan man gå till ambassaden men man ska kunna poströsta. kolla in broschyren.



    Saknar dig gumman, kul å få lite uppdatering! love you! puss

    2009-05-14 | 09:57:23
  • emmet säger:

    den här sidan gjorde dom precis reklam för på tv, är noog bättre än den förra:

    svenskavalsystemet/rostratt/utlandssvenskar/index.html" rel="nofollow">http://www.val.se/detsvenskavalsystemet/rostratt/utlandssvenskar/index.html. är inte så insatt själv,tänkte nog rösta på piratpartiet.

    2009-05-14 | 10:01:20
  • jen säger:

    åg gumman det vart ju jätte fint juh!! åg va kul med ett inlägg från dej... JAAA, kom till sverige o plugga... (gärna sthlm). hoppas få se dej här hemma snart saknar dej nååå troligt mkt!! puss o kram

    2009-05-14 | 11:27:19
  • Lillan säger:

    Jag kan ju bara håll amed resten OH LORD you look amazing!!! Jätte jätte vackert. Tokigt roligt att du kör en liten update och det vore ju guld om du kom hit för å utöva lite studier

    Puss å kram

    2009-05-14 | 14:28:42
  • hilda säger:

    va ni är underbara! tack va gött det knns med uppskattning från dem man älskar mest! puss

    2009-05-14 | 16:21:06
  • jh säger:

    va fin du e! Men har du inte blivit lite tunn? Puss på dig!!

    2009-05-14 | 18:01:44
  • Lisa fisa säger:

    Ååh va kul med ett inlägg från dej gumman. WOW, grymt snygg i håret måste jag säga =) Kärlek, värme och pussar till dig, hoppas vi ses snart...

    2009-05-14 | 20:13:29

Kommentera inlägget här: