BC - live the dream

Lön= Storhandla

Kategori: Jobb



Idag efter jobbet åkte jag o min kära mattias till Ica maxi o storhandlade... det behövdes verkligen, nästan helt tomt hemma i kyl o frys! jag tycker verkligen om att gå där o kolla aalla grejer o bara fylla kundvagnen till max.. tyvärr är det inte lika kul att komma fram till kassan när man inser hur mkt det kostar för allt som ligger där i, men men det är det väl värt.. (antar jag?), äta måste man ju liksom göra! skulle ha gått in på blomsteravdelningen o köptlite blommor till utaplatsen men klockan blev så mkt så det får bli på onsdag istället....SKa till läkaren 09.30 o har sedan tagit ledigt resten av dagen så då tänkte ja passa på o köpa blommor o hem o plantera lite....

GRATTIS FASTER ELIN!!! åh va kul! Fick de sätta igång henne eller? 4.7 kg, ja du det var inte en liten sak inte... han låg där inne o gotta sig så länge han kunde o blev större o STOR! nej tack, närdet väl är dags önksar jag VERKLIGEN att det blir en mindra knodd än så... tyvärr så vägde ju Mattias nästan 4.6 kg så risken är väl ganska stor att det blir en stor... :)

Jaha, ska Du helle ha desperata imorgon? tyvärr kan jag inte komma, jag ska på Heminredningsparty.. ska bli riktigt kul, dessvärre tror jag att grejer kostar lite mer än vad min plånbok pallar men vi får se...

Hoppas ni alla haft en skön dag i solen o så..

Massa kramar till ER!!  ///////JEN

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag vill oxå storhandla... och vara ute i solen.. ja jag e litre avis

    2009-05-26 | 09:33:46
  • johanna säger:

    fan va najs att vara ledig. det e ju grymt väder nu, se till att putsa brännan medan du petar med blommorna.

    2009-05-26 | 11:39:40

Kommentera inlägget här: