BC - live the dream

Inge skämt

Kategori: Jobb

Det höll på att hända igen!
Höll på att somna på tunnelbanan från Larry igår kväll... Det var nära ögat, som man brukar säga. Ni vet, några glas vin och så var kl sent... Det är nästan värre än när man är riktigt packad....Eller näe förresten.......
MEN Jag höll kontrollen och kom hem! .......Tack för igår Larry, det var nice!

Idag vaknade jag med någon slags feberkänsla. Typ matthet och lite lätt huvudvärk. O sen känns det som att man väger typ 150 pannor.... Har tagit en dusch för att få bort skiten..

För övrigt köpte jag precis sköljmedel för mina sista pengar. Kändes sådär. Men men. Man får ju LITE pengar på måndag iaf....

Jag har ju som sagt vad fyllt år!
Tänkte att ni får komma över på lördag kväll, dom som vill! Ni får gärna ta med er era karlar eller en dejt! Det blir väl någon välkomstdrink och lite snacks... Lemon bar tycker jag låter lockande..Men vi får väl se! För tillfället jobbar jag dagen efter men jag överväger att ge bort den söndagen.. Förlorar pengar som jag inte har råd att förlora men vi får se....Hör av er vilka som glider över så att jag vet!

Puss o kram hela regniga dagen!
JH

Kommentarer

  • elin säger:

    Klart man kommer över när du har fyllt år! Ja, pengar är ingen rolig sak. Själv har jag kommit på att jag går jämt ut nästa månad. Eller nu ljög jag...200 spänn har jag kvar när jag har betalat räkningarna. Det blir en riktigt kul månad!

    2009-05-23 | 11:55:07
  • Anonym säger:

    Ja tack lisa för igår det var trevligt! pengar pengar dessa jä***a pengar blir tokig..

    2009-05-23 | 16:11:15
  • Lisa säger:

    Tack själva, fantastiskt trevligt och tack för i lördags oxå mina tjejor ;)

    2009-05-24 | 18:44:33

Kommentera inlägget här: