BC - live the dream

hej mina finaste!

Kategori: Jobb

Känner att det är dags för riktig sommar snart..hm ja den som väntar på något gott.. jag är så jävla less på att frysa. Vill ha parkhäng och baddagar.'
 
Har ni haft det bra i helgen?

hur som... det börjar närma sig examen för några av oss tappra kämpare.. ja och så har vi väl lite nya jobb och så att fira oxå. Jag tycker i alla fall att vi ska ta oss en kväll med praktig förfest och sen något dansgolv inne i stan hela natten.

Jag tänkte för övrig även fira mig själv på min examensdag den 4.e. Om ni vill så har vi sermonigrej i gustav vasa kyrka halv två.. sen har jag inte bestämt om jag ska ut och käka eller så..men på kvällen ska jag ut och dansa med darwin och backwall på solidiaritet.  Skulle vara jätte kul om ni hade tid och lust med något av det..  











Älskade TULLYS!!!

Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    who?

    2009-05-18 | 19:30:17
  • Anonym säger:

    who?

    2009-05-18 | 19:30:29
  • johanna säger:

    darwin och backwall? hmm jag kan iaf tyvärr inte, jobbar i linköping 4 juni. men om du kan fira på helgen som en normal människa är jag gärna på!

    2009-05-18 | 21:31:45
  • Anonym säger:

    ha ha vågar man tro på att du ska gå ut!?

    2009-05-19 | 10:11:09
  • helena säger:

    det var jag..och vem frågar föresten??

    2009-05-19 | 10:12:06
  • johanna säger:

    nej du har rätt, jag stannar hemma och läser. ha så kul.

    2009-05-19 | 10:12:49

Kommentera inlägget här: