BC - live the dream

freda freda freda

Kategori: Jobb

va NAJS med fredag! SOlen skiner och grejer. ska snart glida upp till stadshuset för att kolla in när fjortisar möter linköpnigs politiker. kan bli en kul grej...

sen blire väl nåt tåg hem kring 17 kan jag tänka mig. ganska, ganska så najs.

så vad ska folket hitta på i helgen? nåt kul eller tråkigt på gång? några släktträffar??

själv hoppas jag på bra väder så att man kan bättra på brännan. vad tror ni om det?

har köpt en balklänning nu. hittade en för 1200 bukk vilket känns ok med tanke på vad många jag sett kostar. och nej, det blev ingen jätteklänning a la askungen. men den är faktiskt väldigt tjejig, lillan du kommer dö.

kanske ska försöka ta en bild och lägga upp här?

såg på facebook att min gamla supercrush fredrik verkar ha hittat en ny johanna och dom var ett riktigt sött par. jäääävlar va snygg hon e! verkar som att fredrik har fått sin trophy wife årgång 87, som min lillasyster alltså typ! fint par, rakt av.




kan även berätta att vi har fått en praktikant på redaktionen... pernilla från motala. jag lämnar det där.

nämen gla helg på er så länge / jorken






Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag vill se jag VILL se bild NUNUNUNU!!..

    Mmm vilken pingla men lite ung kanske...motala låter skoj, lr...



    Ska jobba imorgon så en lugn kväll för fröken fräken.

    2009-05-08 | 10:44:48
  • elin säger:

    jag ska ut med klassen ikväll, blir antagligen något nytt ställe som heter Kåken. Blir rosé för hela slanten. Brännan känns långt borta eftersom det ska vara dåligt väder...säger dom heöt plötsligt!

    2009-05-08 | 13:27:42
  • jork säger:

    "Kåken är ett vattenhål för kulturella" ahahha

    2009-05-08 | 14:39:54
  • elin säger:

    hellre pröva det än att sitta hemma!!

    2009-05-08 | 16:34:25
  • Anonym säger:

    glöm inte att kamma snebena

    2009-05-08 | 22:11:31
  • jh säger:

    Va snäll mot praktikanten, Johanna!!!

    Med andra ord, VAR INGEN BITCH!!! YOU CAN DO IT!!

    2009-05-09 | 09:55:25

Kommentera inlägget här: