BC - live the dream

Chockbesked!!!!!

Kategori: Jobb



Såhär chockad blev jag när jag vaknade imorse!!!
Jag vaknade vid 07:40 och kände att det inte var dags att gå upp..... Lyckades somna om och nästa gång jag vaknade och kolla på klockan var hon 11.53!!!!
Det är ju helt sjukt!! Helt sjukt!! Jag har ältat det flera gånger om men finner inga svar på hur det gick till............ Jag hoppas det aldrig händer igen! Tror inte det är nyttigt!

tisdag har jag som sagt min utställning på Kinateatern... Jag tror att jag kommer att ställa ut vi garderoben ungefär.....
Ni är iaf välkomna dit från 15-22....Mingla lite, ta ett glas rött, en öl eller en drink, Emma bjuder!!

Jag känner för att gå ner o ta en drink.... Antar att jag inte kommer att göra det....
Ha en bra måndag alla mina vänner!!!
Elin! Jag känner på mig att någoning kommer att komma ut imorgon bitti eller på torsdag!!! Sug på den du!

Pussen und kramen
// Jessica

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Va det trodde jag inte om dig Jessan,, ärlite imponerad, själv gick jag upp 09.00 å då hade jag legat och vridit och vändit mig HUR länge som helst

    2009-05-11 | 10:27:06
  • jork säger:

    komma ut? vadå vadå

    2009-05-11 | 15:16:19

Kommentera inlägget här: