BC - live the dream

VÅÅÅÅÅR!!

Kategori: Jobb

Asså vad är det med internet idag??
Har suttit hela dagen i skolan och ingenting fungerar.....Orka!!
Det blir ju slöseri med tid.... Jag vill ut i det fina vårvädret.. Det är liksom torrt på marken...

Igår var jag på Solvalla!! Det var fan hur kul som helst! Vann inte överdrivet mkt...typ ingenting...Men ändå.. Man kände gemenskap med alla maffiakillar som satt där och spelade bort tusenlappar... Vi måste åka dit någongång...O bli rika..

Imorgon ska jag på praktikintervju....Hoppas det går vägen för jag orkar inte engagera mig mer....
Nu verkar systemet fungera igen så nu ska jag återgå till Flash!!


Hej på er!!
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    Flash, fan va gött! var ska du på intervju? glöm inte att kamma luggen! ha på dig svart! se ut som att du vill dö så går det bra

    2009-03-16 | 16:54:55
  • Lillan säger:

    Faan va nice, solvalla låter som en grej som skulle passa oss...



    Lycka till på intervjun, du får berätta mer ikväll

    2009-03-17 | 11:35:21

Kommentera inlägget här: