BC - live the dream

Tandlossning?!

Kategori: Jobb

Ok, nu har jag äntligen skrivit klart mitt jäkla CV, och det där personliga brevet...Fy faán vad tid det tar. Satt hela kvällen igår. Finslipade det imorse... Nu är det bara att skriva ut och skicka iväg.

Sen undrar jag en sak! Är det normalt att börja tappa tänder nu?! Asså jag tror att det är på gång för min del.Någonting skumt är det som händer i käften på mig iaf.... Aja, det finns ju en hel del grymma lim på marknaden nuförtiden...

Lisa Nilsson är på nyhetsmorgon! Hon har börjat sjunga på något konstigt språk. Konstigt.....Måste vara rätt svårt ändå.

Nästa vecka börjar jag på mitt slutprojekt.. Herregud! Hur ska jag hinna och hur ska man orka! Kommer bli sååå uttråkad av att bara sitta med den skiten.. Aja, skitsamma....Snart är det påsk också! Och lön! Imorgon ska jag köpa en laminator! Det är höjdpunkten för mig den här veckan!
Äh, nu ska jag skriva en inköpslista på mat som jag ska handla imorgon....
Puss o kram hela dagen!

Min målsättning för den här månaden är att jag ska ha 1000 kr kvar den 25 april!!! Hmmmmm......Iaf 500 kr.
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    va konstigt.. jag skrev en kommentar här, men när den skulle publiceras hamnade jag istället på nån annans blogg... mystiskt..

    2009-03-24 | 11:31:26
  • johanna säger:

    fick du nån bra paktik eller brorsan?

    2009-03-24 | 11:33:51
  • helena säger:

    sitter du hemma och jobbar!? fan va nice att inte gå ut idag. jag håller fan på att döö varenda gång jag kliver utanför dörren. kommer du till desperata idag eller? come on! själv ska jag hänga kvar i skolan and keep up my great work sen ska jag belöna mig själv med en timmes massage vid fem..fucking lovely! sen drar jag till ella. puss så länge

    2009-03-24 | 13:37:51

Kommentera inlägget här: