BC - live the dream

Kanoners....

Kategori: Jobb

Jag har sagt det förr och jag säger det igen........Jag lyckas alltid slå in mitt eget jävla lösen när jag ska logga in här...Glömmer att det är frukten jag ska trycka in.....Ingen skada skedd dock!

Kul igår! Väldigt trött på slutet måste jag erkänna! Kul att träffa Fredrik! Nu är det värsta över, Emma! Första gången är avklarad!

Ang. Lördag då! Jag är typ övertaggad...Tror det är för att jag tog ledigt på söndag. Jag slutar kl 17 så är hemma typ kvart över så det är bara att glida över efter det!.... Portkoden är 5319 och jag vi heter Holm i efternamn. Ja, ni har ju mitt nr om det skulle skita sig....Nu ska jag försöka göra banners åt pressbyrån o My way.....jiiihoooooo!

Puss och kram heka vååååååååååååååååårdan!!!!
Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag hatar att jobba söndagar

    2009-03-18 | 14:45:40
  • Anonym säger:

    Tycker d var ûber att ni fick träffa honom me,, vi "övade" namn på väg hem i taxin,,

    tack bruds för en toppen kväll, alltid kul med öl på en tisadg!!

    2009-03-18 | 15:40:53
  • Anonym säger:

    vad händer på lördag?

    2009-03-19 | 07:34:26
  • Emmet säger:

    Japp, trevlig karl där lillan! Hade riktigt skoj kan aldrig gå fel med live musik. Men mådde som en påse skit igår, låg i fosterställning å kved långt in på kvällen. SÅ ska INTE drick lika mycket på lördag, påminn mig om det. Jessan, jag har kolla tupp bussen det e 4 som går från st eriksplan och stannar stadion, så d blir ju topp. För den som undrade ovan så är det den där bagisfesten med leo å jagen å dom, den som elin prata om när vi var hos joyo.

    2009-03-19 | 10:17:06
  • jh säger:

    Perfecto Emmet!!!

    2009-03-19 | 10:38:49

Kommentera inlägget här: