BC - live the dream

Kallis närmar sig med stormsteg!

Kategori: Jobb

Och det första tecknet på det är räkningen som jag har fått i brevlådan! Den lilla rackaren skriker efter 1645:- vilket är 25 % av den totala summan. Totala summan är 6500:- vilket är 1300 per person. I min mening är det enklast om alla kör över hela sin summa till mig nu direkt så tar jag hand om allt betalande för boendet. Och då har man ju allt klart vilket kan vara skönt!

Men om man inte känner att man har råd med det kan man betala 330:- vilket är 1/5 av handbenningen på 1645:-.

Jag ska betala allt senast på måndag så jag ser gärna pengarna på mitt konto nån gång innan dess.. Ni har väl mitt kontonr sen tidigare kanske? Annars får ni hojta...

Det här måste nog vara enda gången det är skönt att få en räkning. Det känns fane mig bra till och med! Om ni inte känner så, så kolla på bilden nedan och fråga dig själv om det är värt det.





HELL YEAH! / jork

Kommentarer

  • Lillan säger:

    OM d e värt d....såklart

    2009-03-26 | 10:14:25

Kommentera inlägget här: