BC - live the dream

it's on!

Kategori: Jobb

asså.... här kommer man till jobbet, glad i hågen (nåja) härligt med måndag, solen skiner, fåglarna kvittrar, det e vår lixom. Kan det bli bättre? Ja, säger chefen som berättar att timbuktu är på väg till nörrköping och så står det mitt namn på det jobbet. GÖTT! skriker jag bara för att få veta att vi har fått in en vikarie (för mammalediga loulou) som var här 8 i morse och skrek att det skulle minsann hon sköta. asså.... hon vet inte vad hon har gett sig in på... nu är det war! ska hon komma och sno mina intervjuer? WHAT? men det e lunch, hon har tills onsdag på sig att få tag på karln, sen steppar jag in och tar över. det är bara att hoppas på att det skiter sig för henne... neeeee jag skoja bara, hoppas det går asbra. jag menar det!



todelou / jollan

Kommentarer

  • helenina säger:

    nej men allvarligt.. den är din! oc jag ska vara med!

    2009-03-16 | 12:34:35

Kommentera inlägget här: