BC - live the dream

folk blir ju helt tokiga när solen tittar fram!

Kategori: Jobb

Det känns som jag helt har gölmt bort bloggen, eller jag och typ alla, men att nu kommer den göra comeback! igen! du veat!

finns det nåt skönare än när det kommer nån sjukt gammal låt på radio som man helt glömt bort? här om dagen snubblade jag över george cole med låten dope, vet inte vilka som kommer ihåg den. lisa, den var med på 9 mm soundtrack som du hade. tänker typ på lill-perre när jag hör den.

just nu lyssnar jag på lilla fågel blå, hallå var kom den ifrån? men koooom tillbaks hela världen var så underbar kom tillbaks hela världen var så underbar det kunde lika gärna varit jag, det kunde lika gärna varit jag, 

lilla fågel blååååå

Är det nån som har nån gammal goding på lager eller?

/ jork

Kommentarer

  • lillan säger:

    Inte så där rakt upp o ner

    2009-03-18 | 15:43:27
  • jh säger:

    far jag kan inte få upp min kokosnöt

    2009-03-18 | 16:50:41
  • jh säger:

    far jag kan inte få upp min kokosnöt

    2009-03-18 | 16:50:56

Kommentera inlägget här: