BC - live the dream

boende gotland

Kategori: Jobb

Hej hopp. Eftersom att vi inte vet vilka som ska med och folk verkar lite svalare i år så lutar det åt vandrarhem. Erika föreslår detta mittivisby.se och det verkar bra tycker jag! kostar 350 pix per natt och dom har ledigt tors, fre, lör i slutet på juli, vår vecka. ligger mitt i smeten.

Är det elin, emma, lillan och jag som ska med dessa dagar? bekräfta.
tycker ni det är ok med vandrar hem? bekräfta
om inte, styr lägenhet eller nåt annat snarast, jag hittade inte till vår förra.

om alla svarar JA på ovanstående frågor kommer jag att ringa dom och boka direkt innan allt tar slut. Så svara så snart du läser detta tack.

när man har bokat ska betalning ske inom 15 dagar.

MVH; Jork

Kommentarer

  • emmet säger:

    Ja!

    2009-03-19 | 10:11:05

Kommentera inlägget här: