BC - live the dream

sommar o sol o o o

Kategori: Jobb

Pratade precis med Lars Frölander. Han är tydligen värsta Metallica-fanet! Eller värsta och värsta, han var på konserten i maj och har varit på typ fyra innan det. Jag fråga om han inte skulle till Hultsfred och kolla in dom, han tyckte inte hultan var hans grej =)

Måste säga att jag trivs skitbra här! Alla är verkligen hur sköna som helst!

Och, drömde om Marcus Berg i natt. hahaha vilket skämt, nu måste jag sluta med lammköttet. Han tryckte typ upp mig mot en vägg eller nåt, haha vilket skämt. på positiva sidan är dock att han e 183 och alltså bara lammkött, inte dvärg.

EMMA, surret om att sitta i parken på fredag är hur grymt som helst.
Det är ju så sommar! För alla er som inte pratat med Emma så vill hon (kanske och antagligen) styra lite härligt häng på fredag. Platsen är lilla bläckan eller vitabergsparken. Vi bjuder in allt och alla, ju fler ju roligare och eftersom att vi är ute får alla plats. ta med filt, rosé, kubb, fotboll och vad du nu gillar. hur härligt låter inte det?

fick sms från ankan om häng. ska väl svara snart men tänkte låta honom svettas lite.

Jag är på så bra humör hela tiden!
varför?? Det är iaf grymt kul.

påminn mig att jag ska söka jobb som nöjesrep på aftonbladet innan 12 juli.

Imorn ska jag och Helle styra förmiddagshäng innan jag drar till jobbet. JENNY, är du ledig? Kom över till mina päron och testa nya altanen, vi rullar igång vid 10. Om jag jobbar över till typ 2 utgår dock planerna.

JENNY, hur går röket?

Sist av allt. Vad är det som har fem ben och är ludet?



puss joyo






Kommentarer

  • emmet säger:

    joyo, jag vet att du menar väl men jag kan bestämma mitt eget kalas själv.

    2009-07-01 | 21:40:00
  • Alina säger:

    Ha en trevlig kväll! =)

    2009-07-01 | 22:17:20
    Bloggadress: http://musicrecord.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ok förlåt, men man vet ju aldrig med dig =)

    2009-07-02 | 00:06:06

Kommentera inlägget här: