BC - live the dream

Foton?

Kategori: Jobb

Hej mina kära vänner!! hoppas ni alla hade en underbar midsommar! äntligen är sommaren här känns det som!! tittade på vädret nu o det ska bli 22 grader imorgon så jag tror jag vet vad jag ska göra iallafall!! ligga i min solsäng o soooola hela dagen....iallafall fram till kl 15 sen ska jag till fa bror doktorn o ta bort klamrarna på magen,,, läbbigt!" men skönt...

om ni inte har ngt för er är ni välkomna till mej o sola lite... :)

Var det ingen av er som fotade på midsommar? lillan, du e ju papparazzi. tog du massa foton? skulle vilja se... ni kan väl slänga upp lite här.... apropå foton... mitt hjärta fyllde ju 25 igår o vi alla hade då samlat ihop pengar så han skulle kunna köpa en ny kamera....så vi åkte iväg idag o köpte den... kanonfin o bra så nu jädrans ska vi fota!!!

Nu när desperata är slut så blir det ju ingen "samling" på tisdagar... alltså imorgon.. men kankse vi kan ses över en fika eller ngt liknande i veckan? jag kan ta på mej det om ngn e sugen.eller så kan ngn annan ta det, det kvittar " så länge vi kan ses iallafall... känns som 100 år sedan jag träffade er o det är inge bra eller kul :(

massa kramar till er mina vänner..
//Jen

Kommentarer

  • hilda säger:

    hej gumman hoppas att det går bra hos doktorn, tänker på dig, puss

    2009-06-23 | 02:58:10

Kommentera inlägget här: