BC - live the dream

final countdown

Kategori: Jobb

Vafars!

Hade inget att göra igår kväll så jag totade ihop en BC-quiz på fejjan! Gör min quiz så får ni veta vem av oss du är.

Shit bara
två dagar kvar på jobbet... På fredag sätter jag mig i bilen (om jag får plats, annars blir det tåg -FUCK YOU SJ!!) och åker hem för gött. Då blir det ett nedslag hemma hos päronen.. Men HElle, finns ditt erbjudande om lyan kvar eller? Jag börjar bli rätt sugen på att sova i nåt annat än en tältsäng som e 60 cm bred.

Vafars!

Fan va kul det ska bli med sverige danmark på lördag.. jag är så jävla taggad! faaaan om vi inte vinner! vi är ju iof i princip körda i VM ändå. fattar inte varför alla snackar som att vi går till VM om vi vinner. vi ligger ju typ på 6 poäng tillsammans med portugal, danmark och nån till har väl typ 13?? om vi ska vidare måste ju det kräva att dom typ toskar alla sina resterande matcher och det lär ju inte hända. portugal måste också torska, och DET lär ju iaf inte hända.

hur som helst.

köpte lite shorts igår på HM så nu får solen ta o titta fram.


juste.. har styrt ett lite samarbete med radio EAST här i linköping. har dragit ihop en top 30 oldschool hiphop-låtar till dom, tyckte dom behövde utbilda kidsen som bara lyssnar på skit nu för tiden.

tjingeling tingeling! Och glöm nu inte quizen!

/ jork







Kommentarer

  • Lillan säger:

    Faan galet,, du kommer HEM!!!! Lördag kommer bli grymt..nice och dricka kvalitetsöl som Mest serverar...:)

    2009-06-04 | 10:50:04
  • Lillan säger:

    Jag gjorde testet,, Helle jag är mest lik dig:)

    2009-06-04 | 10:50:35

Kommentera inlägget här: