BC - live the dream

ANG MIDSOMMAR...

Kategori: Jobb


Hej alla glada!


Angående midsommar!

1. Partytältet som vi brukar använda är sönder så vi behöver ett nytt!
Någon som har något på lager?
Vi måste ju ändå utgå från att det troligtvis kommer att regna...Om inte regna så iaf dugga... Inte så jättekul att sitta under bar himmel då...Sen är det ju smart att vi som åker på torsdag och förbereder allt, tar det....

2. Vi måste ju ha lite rekvisita! Typ ballonger och sånt!
NI vet, ingen midsommar utan kalasgrejer.... Även tallrikar och muggar oxh snacks... Eftersom  vi inte har en gemensam kassa det här året så kan vi kanske dela upp dessa grejer..... Vi måste även köpa lite grejer till 5-kampen men det köper väl jag emmet o lillan kanske..
Ni kan väl kommentera vilken av grejerna Ni vill köpa så att inte alla köper samma saker......

Nu är det bara att hoppas att allt ordnar sig... Men det gör det!
Puss och kram!!
JH

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ok ok.. svårt att veta vad som räcker men jag har massa tallrikar bestick och servetter... blir det bra? kan fixa nå mer om det behövs..

    2009-06-15 | 21:13:07
  • helena säger:

    det var jag

    2009-06-15 | 21:13:37
  • johanna säger:

    jag köper pris till midsommarkrysset så det borde räcka från min sida?

    2009-06-16 | 08:02:35
  • jh säger:

    Jag har styrt upp midsommarhäften med snapsvisor...



    Sen har jag lite plastglas som jag tar med också. Jag antar att vi kommer köpa en del snacks idag...Så ballonger och dekorationer kanske någon kan ta?

    2009-06-16 | 09:29:24
  • Lillan säger:

    Vi har fått okej på å låna ett partytält från päronen, ska dit och rota efter jobbet idag. Jag kirrar ballonger och sepentiner å kanske lite ljuslyktor

    2009-06-16 | 09:54:01
  • joahnna säger:

    kan någon köpa ett gäng stearinljus

    2009-06-16 | 13:42:48
  • Anonym säger:

    Nu är serpentiner o ballonger o sånt fixat!

    Det som behövs är snacks.... Vi blir nog runt en 30 st så det blir nog några påsar som måste inkasseras....Vilka fixar?



    Någon som har lite bandybollar att låna ut till 5-kampen.

    2009-06-16 | 21:06:51
  • elin säger:

    stearinljus och sopsäckar är också fixat

    2009-06-17 | 15:00:34

Kommentera inlägget här: