BC - live the dream

07.35

Kategori: Jobb

jaha då var man vaken igen då... när man väl får sova o så då ska man alltid vakna tidig, slog upp ögonen kl 07.35 idag o jag lovar skule jag ha gått upp till jobbet skulle jag säkert vaknat yp 10 utan väckaklocka... är ni likadana?

måste berätta om min jätte skumma dröm inatt som gjorde att jag vaknade med PANIK...

allt var som i det vanliga livet jag bodde här i tyresö o så men nu var jag precis hemkommen från thailand o var på något konstigt ställe här i sverige (hade alltså inte åkt hem efter thailand ?) o får panik i drömmen för att jag inte ringt robin... innan jag åkte till thailand så bråkade vi o det sista vi sa var " jaja vi hörs eller ses sen då?" sen drog jag till thailand i 2 veckor !! o nu befann jag mig ngnstans i sverige o hade fortfarnade inte ringt honom, rent av hade jag faktiskt glömt honom....problemet var nu att jag visste att han inte skulle tollerera att jag inte ringt på 2 veckor o allt skulle troligen ta slut....VAFAN!!? hur kunde jag vara så dum att jag inte ringt honom!??! o jag har ju inte råd att bo själv i tyresö?? inte han heller?!? vi skulle alltså vara tvungna att göra oss av med vår älskade lägenhet i tyresö o byta till 2 små lägenheter o massa andra jobiga tankar.......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! fan....     

o så vaknade jag... paniken fortfarande hos mej ,,va händer?sista ggn jag vaknar här? kollade runt mej,, var e robin??

INSÅG DÅ ATT DET BARA VAR EN DRÖM....jag bor ju här i tyresö med min älskling MATTIAS

 fy faaan gillar inte riktigt dessa drömmar . ni vet som känns så verkliga att det gör ont när man vaknar....pust jaja, tur var det iallafall att det bara var en dröm....

tror att det kan vara alla jävla tableter man stoppar i sig just nu som gör att man blir lite knäpp :)

om det är så attt ngn är ledig o vill typ hänga lite eller så ngn dag så hör gärna av er.. som sagt jag lbir hemma ett tag o blir nog ganska uttråkad.. så ring om ni e lediga ..!!

puss o kram o tack till er alla för allt! //Jen utan stenen o de andra skitgrejerna :)

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Hjärtat du får ta det lungt med tabletterna;)

    Hatar sådana drömmar när man vaknar och tror att det man drömt faktiskt har hänr,,creepy va hjärnan kan göra med en

    2009-06-18 | 10:11:09

Kommentera inlägget här: