BC - live the dream

semastttta

Kategori: Jobb

Tänkte passa på att göra ett litet inlägg här när jag har ett par sekunder över.

Har haft en sjukt stressig vecka på jobbet. Mkt kul och mkt jobb... Först var den nån dåre som bombhotade Zlatans hotell i LA vilket alla gick igång som fan på klockan 1 på natten. Då började jag hetsringa till poliser i USA, personal på four seasons i LA osv. Skitkul att dra på engelskan, men stressigt som fan.

Sen fick vi ett tips om att Sanna Kallur skulle tala ut i SVT om nåt. Alla går igång och tror att hon ska lägga av, jag och fotograf drar till SVT och ligger i buskarna. Stackars SAnna kommer ut efter sportnytt och vi hoppar på henne. Som tur är var hon med på intervju och var jättesöt och trevlig, jag är kär. Jävla daljäntor alltså, det var samma sak med kluft hon var också supergo - och ja hon e ju från växjö men ändå. och hon ser inte ut som gollum in real life. och hon är inte två meter och askrallig heller. hon var fan bra tränad.

igår körde jag 20 mil till emmas gamla hemstad örebro för att kolla matchen mot häcken. sjukt stressigt med många artiklar och betyg på alla på plan o matchref osv på nån timme. var helt förstörd när jag skulle köra hem vid 24. höll på att somna, men brände 160 - kan ha kört över en katt men vet inte. hoppas han hann undan.

idag ber jag för en lugn sista dag på jobbet.. sen är det gotland.. fan vad jag behöver vila. min puls är i 150 hela tiden på jobbet det är galet.

puh. / jork








Kommentarer


Kommentera inlägget här: