BC - live the dream

KALAS!

Kategori: Jobb

tjoho!

Så på fredag blir man ytterligare ett år närmare trettio. Tänkte ha lite kalas för dom som kan. Då väderspåarna verkar vara oeniga angående vädret på fredagskvällen så tänkte jag att  det är bäst om vi möts upp här hemma runt typ halv sju, sju. Är det soligt å fint så kastar vi oss ut till någon närliggande park å regnare det (som den där norska sajten säger, vem var det som sa att den var så bra??) så stannar vi här å så får vi se vad som händer. Jag tänkte bjuda på lite snacks å så, så medtag egen dricka.

Ta gärna med din käresta eller grabba en hotting på stan, säg bara till innan så jag vet hur mycket plats som behövs göras . ( Är svårt å få plats två ibland)

Emmet 

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag tycker verkligen vi ska vara ute, det är ingen som säger regn förutom nån sjuk sajt du hittat nånstans. det är bara sommar MAX en gång om året, då bör man inte vara inne =)

    2009-07-02 | 00:04:22
  • Lillan säger:

    Hej pinglan, räkna med mig jag kommer absolut!

    2009-07-02 | 09:21:52
  • helenina säger:

    låter bra bruden då ses vi då.. puss puss

    2009-07-02 | 09:45:42
  • jen säger:

    hej gumman! låter kanon! syns hos dej då så får vi se vad vädergudarna har till oss :) syns imorgon" kram

    2009-07-02 | 14:34:26

Kommentera inlägget här: