BC - live the dream

jag är så jävla kass

Kategori: Jobb

usch jag är helt borta. har haft en halvsaggig dag på jobbet.. inget bra gjort och jag känner mig kass... är det bara jag som tvivlar på mig själv titt som tätt? jag måste sluta vara så jävla självkritisk, jag utgår lixom från att allt jag gör är pissdåligt. även om jag tycker att det är ok.

fan va jag suger! så känner jag just nu. min jävla piss-artikel om carolina klufts jävla miljonsmällare blev piss och slaktad i redigeringen. undrar om jag har en hjärntumör?

det känns inte som att den nya nattchefen gillar mig. han är jättetrevlig, men det känns som att han tycker att jag är kass. tidigare dagar har det gått bra, men sen jag började jobba med honom känns det som att alla mina artiklar suger hårt. och det är inte så att han trycker ner mig eller nåt, men han slaktar och kortar ner och har sig.

och då tänker jag att jag suger och tar det personlig, egentligen kanske det handlar om utrymme. men idag med kluft var det verkligen skit.. grejen var att jag fick en vinkel av dagchefen som jag fullföljde, ringde runt, och skrev - bra. sen ändrades vinkeln och jag fick inte tag på nån att prata med. carros farsa svarar inte, ingen vill prata för carro vill vara ifred. sen skulle hennes ekonomiska smäll kopplas till skadehelvetet och allt blev bara skit.

jag visste lixom inte vad som var grejen och då blev det piss. tiden rann iväg och hetsen började. fan.... nu vill jag bara gå hem och dricka upp helles absint, däcka och aldrig vakna.

fan va jag är kass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: