BC - live the dream

ja, nånting!

Kategori: Jobb

Men hallå där nu lyser ju solen igen.. härligt! fast jag är ju på jobbet, men det är ju skönt ändå. bra för själen lixom.

käkade lunch hos farmor o farfar innan jobbet. jobbigt att gå upp tidigt med trevligt att träffa dom gamla galningarna.

när jag kom till jobbet väntade fredagsmys med glass och kex. inte helt fel. måste säga att den här dan ser lovande ut (fast jag vet ju att det kommer gå åt hell). men som det ser ut nu har jag typ ingenting särskilt att göra, eller inte jobbigt iaf.

på onsdag ska jag och syrran se nya harry potter. ganska, ganska så najs med minderåriga trollkarlar. haha nej, inte ens jag går igån på harry potter. det lammköttet lämnar jag åt, eh någon annan. nån som däremot är lite halvhet är mr twilight.



lite blek kanske, men vafan.

btw... precis efter min lilla meltdown här på bloggen i går så satte pelphs WR på 100 m fjäril. fick sno ihop en grej på typ 5 min som hamnade på ettan, så då kändes allt bra igen =) fan va det svänger.

jaha, nån som ska göra nåt kul i helgen?

själv försökte jag nyss boka tid för slingor hos maria nila, men SHIT, det skulle kosta 1400 spänn att dra ett par streck på mitt korta hår. då blir det inget. visste ju att det skulle vara lite dyrare där, men har klippt mig där förut och tycker dom är grymt bra så tyckte det kunde vara värt det... men det är bara inte fair att punga så mkt för så kort hår som jag har. överväger att måla ett par stänk själv.. men jag är ju så jävla mesig. tror att det kommer bli helt fel om jag gör själv.

trevlig helg på er! SNART e det gotland..... / jork

Kommentarer


Kommentera inlägget här: