BC - live the dream

Hallelulja

Kategori: Jobb

Är det någon som har koll på vad man kan äta/göra för att få igång blodcirkulationen? Mina händer är kalla som is... Håller dom på att ruttna liksom? Det skulle vara kul att ha kvar dom ett par år till iaf.....
På fredag är det lite drink-kväll hos mig i gamla högdalen... Jag har en liter vodka raspberry... Förslag på vad som ska inhandlas till att göra drinkar tack?!
Ta med er bad ni har så kan vi ju blanda hej hopp liksom......O diskutera fecken lite.... jag ska som sagt ringa Martin i dagatna och säga hur mycket dricka vi vill att dom tar in...

Här bjuder jag på några intressanta stunder från Egypten......


En soft stund med vattenpipan......Har aldrig sagt att jag är en van rökare....


Men efter några sug lyckades även jag komma i stämning.......


Ja, ni ser ju själva hur jäkla snygg o brun hon e....


På Hard Rock vågade vi iaf käka utan rädsla för att bajsa på oss......


En vakt var vi tvungna att ha med oss på bussen till Kairo...man vet aldrig med ökenpiraterna....


Jag var måttligt road över alla jävla sandarbaber som skulle jag trodde skulle sno alla våra grejer... Och som ni ser försöka lura på min karl en massa skit... Var tvungen att gå emellan och lösa situationen:)


Yes! Bevis på att vi varit där!! Nu kan vi dra!!


Egypten erbjöd ett rikt djurliv......exempelvis packåsnan...


Jag har köpt en vattenpipa till Christer i födelsedagspresent......(sen fattades såklart en liten del...men vi kirrade det dagen efter)


Nu ska jag fortsättta mitt försök till plugg...
PUSS PUSS

Kommentarer

  • elin säger:

    du är ju brun ju, på kortet vid pyramiderna. Du får ju fan träna på rökningen nu när christer har en pipa!

    2009-01-05 | 16:11:41
  • johanna säger:

    fan va gött att det är på fredag då kan jag komma också! ändra dag och DÖ!

    2009-01-05 | 16:36:50
  • Lillan säger:

    Hej hjärtat... faan va nice ser fram emot fredag... Hur har ni haft d? ser ut som d varit guld:) kram

    2009-01-05 | 20:35:50
  • jh säger:

    äh Ella!! Det är skuggan som spökar...

    2009-01-06 | 10:35:39
  • johanna säger:

    ang det hrä med kalla händer, kan du inte sticka eller virka eller nåt då? då håller du ju fingrarna sysselsatta. farmor elin visar hur.

    2009-01-07 | 08:27:56
  • elin säger:

    farmor?? Draaaaaaaaa

    2009-01-07 | 18:23:42
  • helena säger:

    ser ut som ni hade det riktigt bra!! jag ar oxa hemma nu.. ses vi snart??

    2009-01-07 | 20:47:40

Kommentera inlägget här: