BC - live the dream

Skön vecka!

Kategori: Jobb

Hej sötnosar!

Jag har haft en så himla skön vecka! Har jobbat sporten och det är så najs. Skönt att få bestämma precis allt själv, vad jag ska skriva om och layouta allt själv.. FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT BESTÄMMA! Jaja, jag vet.... Ska jobba på det där... Men erkänn, det är så skönt att bestämma allt själv. Man slipper lixom diskussionen. Man får alltid rätt =D
Fredagar kan vara de slappaste dagarna av alla... Bara fluff, inga jättejobb som dras igång på fredagarna lixom.. Inga mord, inga utredningar, ingen statistik... Bara fluff.. För att safa brukar jag alltid komma med ett fluff-jobb redan på morgommötet, innan chefen hinner föreslå nåt annat.. Sen kan man fluffa hela dagen... Och med fluff menar jag typ träningsjobb, mode, hälsa eller nåt sånt.

Och som grädde på moset kommer ella helle och lillan hit i helgen! Det trodde jag ju aldrig skulle hända! jag som hade planerat att ha middag här när jag fyller år, bara för att kunna tvinga hit alla utan en riktigt bra ursäkt.. den chansen har man lixom bara en gång om året.. nu kanske jag skiter i det.. och som tur är spelar metallica den helgen, så jag är ändå i sthlm så ni andra behöver inte oroa er.

Så här mysigt var det senast metallica spelade.... nu ska vi däremot trängast i äckliga globen, men ändå..





Tänkte laga flygande jakob till tjejerna. sjukt gott och sjukt länge sen... får se hur långt mina skillz räcker.

ha en mysig helg allihop! och jag hoppas som fan att den här helgen blir ok så att folk vill komma tillbaka! ni som är kvar i sthlm kan ju hålla tummarna för det.

puss jork



Kommentarer


Kommentera inlägget här: