BC - live the dream

krippelikrupp

Kategori: Jobb

Hey to the ho! Hur mår ni mina hoes? Sitter sista 30 på jobbet... Tycker jag borde få gå hem eftersom det inte finns något att göra, men det tycker inte en viss annan och den annan bestämmer. Så jag sitter kvar.

Lyssnar på hit em high, det var inte igår! Shit vilket bra soundtrack.. vem var det som hade det? typ lisa?? varför hade larry det? tror jag snodde det. förlåt.

Tisdag alltså... sjukt sugen på att gå ut.. måste ut i helgen! så nu vet ni var jag står!

Ume-lisa ringde precis mig, ni vet hon jag var på språkresa med. ville gå och boxas, men jag jobbar ju så det får bli nån annan gång. sjukt att snacka med henne, är som att ingen tid har gott what so ever. varför är det så med vissa?

ojoj nu kom samtalet här att jag får gå hem... so boya! seee ya...

ska gå och träna, men jag har en fet känsla av att jag kommer skita i det i dag. men å andra sidan är det bara två träningspass kvar innan thailand så jag kanske borde pallra mig? jaja jag vet ju redan att jag borde. fast nu har jag ju laddat hem en säsong av förhäxat... kommer säkert vara asdåligt, det var ju ett tag sen. ju ju ju ..

men vad händer i era liv då? typ jessi och lisa, det var ju ju ju ett tag sen.

fred / joho




Kommentarer

  • jh säger:

    fred....mitt liv suger.....ska till kevin nu...får snacka mer sen

    2009-01-27 | 22:12:15
  • Lillan säger:

    Äh träning är överskattat,,,... inte när du kan kolla en säsong med häxorna;) Nope ingen utgång för mig tror jag visst..

    2009-01-28 | 09:57:58
  • Lärkan säger:

    Jag pluggar, pluggar och pluggar ligger efter i förra kursen eftersom jag åkte till thailandoo. jag o min skrivkompis har även haft problem me handledaren ang C-uppsatsen, det känns som allt går i mot oss när det gäller den. men vi kämpar på...-Har opponering på måndag, håll tummarna!!!

    2009-01-31 | 16:26:27

Kommentera inlägget här: