BC - live the dream

jajamensan fattas bara

Kategori: Jobb

Gott nytt år på alla mina tjejer!!
Fy i helvete vad kallt det var här hemma!
Kab inte säga att vi har haft värsta värmen i egypten heller.... Så jag är int ens bränd.... Lite rödlätta fläckar på kroppen.....
Aja, va fan... Åkte ju till pyramideran och sfinxen och det där så man får väl se det som lite av en historisk resa ( hur kul det än låter)
Jag blev inte såld för några kameler iaf...
Hur som helst... Till det viktiga..
Jag ska ringa till Martin ang. om hur mycket dricka dom ska ta in i lokalen.. Sprit och vin o sånt antar jag...o öl såklart.... Hur mycket öl ska vi ha till en början...
50 pers.... Vi räknar med att alla dricker 4 st var? Sen blir det ju en massa minus eftersom att alla inte dricker....
Eller är det för lite?
Sprit?
Vin?
Skriv gärna lite vad ni tycker så kan vi spika något... så kan jag ringa honom så fort som möjligt...
Lillan! Du o jag kirrar tävlingen o musiken?

Nu måste jag lägga på ett kål och försöka slänga ihop några grafiska profiler.. Kommer att gå sådär....
Puss puss.....
Jessica

Kommentarer

  • Anonym säger:

    för lite öl med 4 öl per pers, hellre för mycket, är det 33 cl är det ju alldeles för lite. Ölen får ju inte ta slut liksom

    2009-01-06 | 14:15:14
  • jh säger:

    ok... Hur många då?? 6?

    Med tanke på att många inte dricker....dricker vin o sprit ist.

    2009-01-07 | 12:21:32

Kommentera inlägget här: