BC - live the dream

GOTT NYTT PÅ ER!

Kategori: Jobb

HOPPAS alla hade en grym kväll... utspridda över hela världen var vi, ...konstigt!

idag har jag varit sååå seg, legat i soffan hela dagen, 5an har kört vänner race från 9-18 och travel o living har kört miami inc från mitt på dagen till 24 inatt... underbart!! börjar dock få lite liggsår på höger sida :)

9 dagar tills vi flytta, lisa åker imorogn, maskerad snart, jag åker på semaster snart... ojoj... lite mkt nu känner jag!

blir lite stressad av sånt här antar att jag måste kankse komma ihåg att andas oxå!


Nu jädrans gör vi 2009 till det bästa året tjejer!!

älskar er!
puss jen

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Gott nytt hjärtat... 09 kommer bli nice

    2009-01-04 | 02:04:48
  • helena säger:

    Gott nytt ar gumman! det ska bli riktigt bra! puss vi ses snart

    2009-01-04 | 22:30:37
  • Emma säger:

    Gott nytt år darling! D kommer bli grymt. åussar

    2009-01-05 | 09:30:18

Kommentera inlägget här: