BC - live the dream

Don't overdo it

Kategori: Jobb

Så går det! När man försöker vara nyttig.... Har käkat rätt bra den här veckan.. Eller ja, en kexchoklad i går, men vafan... Hur som helst, det är ingen idé att försöka för det är då det går åt hell. Som i dag. Jag spåra totalt och käkade först äppelkaka med vaniljsås till lunch...



Och sen prinsesstårta till fikat på eftermiddan!



Om jag istället inte hade varit så jääävla strikt i början på veckan hade jag kanske inte spårat totalt idag! Eller vad tror ni? Att ta en tugga av nått gott när man inte fått nåt på länge är som att öppna dörren till helvetet, man bara ööööööser.
Så funkar det för mig iaf! Och nu sitter jag här med magknip och sockerhallucinerar.

Men gott var det... Eller ja, de första 100 tuggorna iaf =)

pusselipuss / joyrsch




Kommentarer

  • inga säger:

    jag är fet...

    2009-01-23 | 10:15:38
  • rodde säger:

    hahahah

    2009-01-23 | 10:55:59
  • helenina säger:

    joo man vet väl hur det är..men det gör inget.

    2009-01-23 | 12:16:49
  • jork säger:

    kärleksgör inget

    2009-01-26 | 19:30:46

Kommentera inlägget här: