BC - live the dream

D e dags...

Kategori: Jobb

Hejsan hey mina änglar..!!!

Det är  soldag-onsdag-tvättdag-kommer inte träna dag-kommer äta micrad men hemlagad matdag(då min budget endast erbjuder d)..å såklart kärleksdag!!!
Sitter med trötter ögonen på, men så blir d om man försöker utnyttja dem flesta av dygnets timmar MEN det gör inget för att jag mår bra ändå, och jag gillar livet just precis som det är just precis nu och vad kan göra detta bättre än att för en dag eller två lämna stockholms-horan bakom sig och ge sig ut på äventyr på en road tripp -aaum inte mycket va??


Hoppas att ni mina änglar har en lika bra dag-dag som jag har.. för annars vore det inte värt d..
(citat medföljer)
- Tror du att några någonstans i världen gör precis samma sak som vi just precis nu?
- Jag hoppas d vilken värld är det annars vi ska rädda...

Gissa filmen!!? ( jag vet att det är en taskig översättning på en annars fin replik men man kan ju inte vara bäst på allt inte, hur skulle världen då se ut???;)


Kärlek till alla er från bara MIG!!!

;) Lillan

Kommentarer

  • jen säger:

    kärlekslillan.... mys mys.... men du vart ska du åka????

    2009-01-21 | 18:48:17
  • the hell säger:

    men vad härligt gumman! jag har oxå haft en bra dag.. hm men inte fått så mycket gjort idag heller.. a ja sånt är livet..man ska inte gråta över spilld mjölk som bla emmet sägger..

    puss

    2009-01-21 | 18:50:07
  • Lilllan säger:

    Till Linköping,, Precis för det är ju inget man kan göra åt saken ändå:) eller hur

    2009-01-22 | 09:31:49
  • johanna säger:

    kärlekstjejerna!

    2009-01-22 | 20:10:43

Kommentera inlägget här: