BC - live the dream

ang. marren

Kategori: Jobb

Hej!
Ang. maskeraden nu då!
Is finns där så det behöver vi inte tänka på. Vi har lokalen till 3 och städning ingår. På lördag möts vi runt 11 på söder och fixar allt i lokalen så det är gjort. Så ställ klockan, ni som vet att ni kan sove länge;).. Typ Helena, Emma och Lillan! Räknar med att alla hjälper till så blir vi nog klara relativt fort också...Då kan alla dra hem och börja sminka sig och spöka ut sig i tid!!! Sen bör vi vara där kl 19 och kirra det sista, ex bålen.
Martin tar med sig 3 stora skålar som vi kan ha bålen i. Om han inte jobbar följer han med dit på lördag och hämtar nyckeln annars har han sagt till att jag kan ta ut den också.. Men vi ska höras igen på fredag...
Önskemål på musik kan ges här.....
Nu måste jag springa och snyta mig för det börjar droppa på datorn....

Här är de som kommer:
Sara
Tommy
Linus
Andrea
John
Cissi
Clea
Ola
Astrid
Frida N
Leo
Anna
Hasse
(Tobbe) om han har återhämtat sig från operationen
Kyrken
Mackan
Victor
Patricia
Anna
David
Therese
Jagen
Malin
Gurra
Claes
Basse
Pio
Martin
Christer
Mattias
Martyn
Hartog
Adde
Jesper
Lillan
Jessica
Emma
Jenny
Helena
Johanna
Elin
Lisa
Malin
Chrille

(Carro & en till från lillans jobb)
Det är typ 46 st. Så om någon vill bjuda någon så bör den göra det nu!!! Do it!!
puss jessica

Kommentarer

  • jen o lillan säger:

    skit bra! CLEA KOMMER KANKSE hon hade svårt att fixa barnvakt...så vi får se..annars blir det ju rååå bra!! då syns vi på lördag! jessi.. ska du ha min silverklänning? jag tänkte att jag kankse kan få låna din svarta korta jacka frpn gina? vore kanon till min outfit...lillan kankse har någon eller n¨gra till men fortfarande osäkra kort.. hon återkommer ang det....

    2009-01-13 | 21:37:45
  • jh säger:

    Jag vet inte.... Jag kommer ju att vara brunmålad på överrkroppen så det kan bli lite riskigt... Ja, du kan låna den. Påminn mig bara för jag tror att jag har den hos Christer....

    2009-01-14 | 09:07:45
  • helena säger:

    ok ok chefen.. jag har ett usb med musik.. duger det?

    2009-01-14 | 09:37:00
  • emma säger:

    Gurra undra om han kunde ta med en kompis så nu sa jag ok. så en plats dit, om det är ok.

    2009-01-14 | 10:06:40
  • jh säger:

    nu harjag bjudit 2 personer---Jessica

    2009-01-14 | 10:09:25
  • rodde säger:

    Tänk på att det ska vara musik alla känner igen, alltså inte 20 minuters technoblock eller tung hiphop - använd ditt sunda förnuft!

    2009-01-14 | 13:42:54

Kommentera inlägget här: