BC - live the dream

Namen hallelojsan..

Kategori: Jobb

Hejsan mina fina sessor...

Hur mar ni? Saknar er nar ska vi ses igen??? (ganska snart) Men inte for snart..
Sitter pa den lilla on Ton sai (klattrarnas o) Nice som satan elen stangs av mellan 6.30-17.30 sa ni kan ju tanka er att d inte ar allt for manga tursiter _suverant!!!
Joyo ko sin forsta dag i bergen idag med en klattringsinstruktor och 2 andra nyborjare- hon ska komma hem om sisadar 20 min, ska bli kul och hora hur hon haft d..
Sjalv ar jag lite lagom brand med inslag av en djavulsk brannmanet... vem faan bjod in dem.. Ligger som ena jadrans slemklumpar pa stranden uack...
 Annars e d bara gott kakar grym mat varje kvall och ja solen ar med oss so far:) och d tackar vi for.. Jo medans jag tar brannmaneterna sa har Jollan tagit upp fajte med myrorna... stackarn har 70 bett efter en bat och buss fard pa kanske 6-7h inte coolt..

Mina hjarta vi hors nar vi kommer hem
STOR PUSS

E

Kommentarer

  • helenina säger:

    nämen hej sessan!! kul att höra av er.. fett att ni har det bra.. här hemma är det inte så värst kul.. massa rentaplugg och så.. när kommer ni hem? jag saknar er juh.. festa och sola åt mig!! pusss

    2009-02-13 | 13:59:31
  • jessica säger:

    Åh, jag vill ocksåååå!Har väntat på att ni ska göra ett inlägg här så man får höra hur ni har det... Njut så länge det varar för här är det skit..............O jag e bitter..

    2009-02-13 | 15:02:21
  • emmet säger:

    Hej gumman! Skönt å höra att ni har det bra.Får lov å hålla med jessan här ovan att passa på å njut för här e d icke så lattjo! Idag snöar d å e skitkallt. Hoppas d gick bra med joyos klättring å håll er undan för sådana där maneter dom är inte å leka med. Ha d så gott å höksa joyrch.

    pussar å kramar

    2009-02-16 | 12:03:09
  • Lillan säger:

    Mina toser, va fian ni e.. d ska jag KRAM

    2009-02-16 | 14:12:42
  • Anonym säger:

    FINA. saklart:)

    2009-02-16 | 14:13:55

Kommentera inlägget här: