BC - live the dream

friday or the highway

Kategori: Jobb

Tjejer! Fan vad jag ser fram emot att träffa er på fredag... Håller nästan på att göra ner mig här borta i hooden. Så förutom blöta brallor känns det helt ok att vara hemma. Känns som vi varit borta i evigheter, vilket även bekräftas av oberoende källor som elin, emma och helena.

Holken! hör att du börjat festa loss ordentligt på senaste.. Spännande, följer Ursula med i helgen? vore askul, det var så sjukt länge sen jag träffade henne. Du kan väl hälsa att det vore kul om hon hakade på ett litet tag iaf. Jag har bjudit in mitt slampalterego "Patruska", hon har lovat att närvara. Elin, din borre, ta med dig "Olga" och lås upp kyskhetsbältet så gör vi en räd på stan.

Jenny,
kommer du ihåg när du förde över en del av din slampighet till mig? Det var väl hemma hos Elin nån kväll innan vi skulle ut. Fan, det funkade verkligen. Inget har varit sig likt sedan dess. Där kan man snacka om att göra en god gärning. Tänk om du aldrig hade gjort det, då hade jag missat feta ligg som Sasha#1, Sasha#2, "Oh baby", Maskinen, 89:an mm.

Lisa, bjupparu på nå vin eller... Vet att du skrev nåt om nån drille.

jaha jaha.... Det verkar som att flera är klara med plugget nu till våren... grattis tjejer, men Emma - jag tror det när jag ser det.

Det enda frågetecknet som kvarstår är egentligen varför jag har två finnar på hakan. Ska inte allt sånt försvinna i solen? Aja, så länge dom är borta till helgen. DU VEAAAAT!

Stay black /// Pippi

Kommentarer

  • jh säger:

    Finnar kommer tydligen alltid att pryda mitt vackra nylle iaf....... Hellre att jag får dom i arslet där dom inte syns..........för alla.

    2009-02-25 | 22:28:00

Kommentera inlägget här: