BC - live the dream

Bitterfi**a

Kategori: Jobb

Hur länge har vi haft bloggen?
Flera år iaf...Och ändå är det mitt lösenord jag skriver in varenda jävla gång jag loggar in på sidan....
Jag har börjat bli som Ella, rejält! Stör mig på varenda jävel som inte är normal....Eller det är typ på dom som inte är som jag.. Störiga jävlar som prasslar med påsar och går i snigelfart på stan finns det ju gott om liksom! Orka gå och vara bitter hela dagarna...Men jag kom på att jag får det eftersom jag är stadsbo numera. Och såna får det har jag läst.

Nu tror jag att jag fick feber. På allvar! Jag blev verkligen jättesjuk nu! Snart kommer det börja rinna grejer här!
Ligger i soffan och känner mig allmänt bortkommen för tillfället. Har inte en susning på vad klockan kan vara. Nu såg jag att hon var 22:35. Jajamen! Jag är uppe till midnatt numera! Den trodde ni inte skulle komma va?!
Nä, men nu är det verkligen tråkigt. Fy faan!
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    22,35 är fan 1,5 h kvar till midnatt, sätter en mille på att du somnade.

    2009-02-26 | 08:32:25
  • elin säger:

    du har alltid varit som mig Jerra!

    2009-02-26 | 13:32:25
  • jh säger:

    var vaken hela tiden. Skulle tippa på 00:13

    2009-02-26 | 16:45:58

Kommentera inlägget här: