BC - live the dream

Sockerchock!!!

Kategori: Jobb

Efter fem dagar på soffan med ena handen i aladdinasken och den andra bland nötterna (valnötterna alltså) bestämde jag mig för att det fick vara nog. Var precis och tränade och det var som att jag hade eld i baken. Fy fan vad jag körde! Emma, du skulle vara stolt över mig! Jag är helt chockad, sprang 7,5 km! Jag springer ju inte! Okej, nu ljög jag lite.. Jag sprang inte på bandet utan körde på en sån där töntig stairmaster - men det var iaf 7,5 km och så länge har jag aldrig kunnat köra utan att få håll eller nåt. Tänk vilken skillnad lite motivering gör. tydligen.




Är det bara jag som känner mig i behov av en fet detox nu efter jul? Bara jag tänker på socker får jag lust att spy. Därför har jag bestämt mig för sockerstopp fram till nyår. Det är lagom, tre dar borde man ju klara. Tänker bara äta rötter och dricka renat. Och knarka såklart. Sånt blir man ju smal av. Helle, du kanske kan bjuppa på lite sånt där fint dropp ni har på sjukan?

Hur som... Nån som ska hitta på nåt trevligt ikväll? Jag är lite sugen på att kolla nån skön film, nån som är sugen? 

Sockerfria hälsningar / Jorken

Kommentarer

  • helena säger:

    Fan vad bra du är!! Jag skulle oxå vilja vara motiverad..

    2009-12-28 | 20:24:53

Kommentera inlägget här: