BC - live the dream

JULBESTÄLLNINGAR

Kategori: Jobb

Ok. Förslag på era beställningar!
Ni kan sätta in pengar på mitt konto på Nordea. Hör av er om ni inte har det!!!
Tar med mig dom på lördag!!

JOHANNA 200 KR
1 burk chai latte
1 Grönt te
1 Svart te
1 Rött te
Någon chokladgrej för det som blir över.
                               

ELIN 150 KR
Kaffe ( till bryggare? )
Choklad
Marmelad

JENNY 80 KR
Din beställning har jag ju...

I natt hade jag min värsta dröm ever!!!
Jag drömde att Elin dog. Jag höll dig i mina armar och det var hur hemskt som helst.... Jag vaknade och var helt spänd... Fy farao. Men det vara bara en dröm! Det betyder väl att nån föds snart eller nåt?! Lisa?!

Nu ska jag göra mig iordning för en intervju!! Tjoflöjt!
Jessica

Kommentarer

  • elin säger:

    Nä, jag lever! Jaha, då får väl nån i din närhet barn snart. Ja, kaffet ska vara till bryggare. Och ditt förslag ser bra ut. Tackar!

    2009-12-02 | 19:02:39
  • johanna säger:

    jag har fört över cashen breeee

    2009-12-03 | 09:40:30
  • Larry säger:

    De betyder att något fint och fantastiskt kommer hända i din närhet!

    2009-12-03 | 16:11:02
  • jh säger:

    wow!!!

    2009-12-03 | 17:26:08

Kommentera inlägget här: